Serwis i montaż
Podstawą sukcesu ekoinnowacyjnych rozwiązań NESTRO jest wysoka jakość montażu i serwisu.
W celu zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania wszystkich systemów odpylania oferujemy umowy serwisowe i 24 godzinny dostęp
do HOTLINE.
Poprzez posiadanie od 2 lat w Polsce w pełni wyposażonych magazynów części zamiennych dla
wszystkich
produkowanych urządzeń , skróciliśmy do minimum niezbędny czas oczekiwania na dostawę i wymianę
uszkodzonych
podzespołów. Kilka grup serwisowych pozwala nam zagwarantować szybkie przybycie do klienta naszego zespołu
serwisowego, gdy konieczne jest skorzystanie z usług serwisu.
Po podpisaniu umowy serwisowej i umowy na przeglądy, zajmujemy się wszystkimi czynnościami
profilaktycznego
utrzymania ruchu maszyn produkcyjnych i urządzeń odpylających naszej marki. Przeglądy systemów
odpylania ale
również konserwacje, kontrole i dostosowanie trybów pracy; oczyszczanie, smarowanie, regulacje oraz
pozostałe czynności w celu zmniejszenia bądź uniknięcia objawów zużycia.
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek
7:30 - 12:00
12:30 - 16:00
Umowa serwisowa
W przypadku posiadania umowy serwisowej, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonami, również poza godzinami pracy: 16.30-20.00. W tym przypadku prosimy przygotować Państwa numer klienta lub numer umowy serwisowej i wybrać jeden z podanych powyżej numerów telefonów.