ZGŁOSZENIE SERWISOWE/ZGŁOSZENIE USTERKI

Serwis i montaż

Podstawą sukcesu ekoinnowacyjnych rozwiązań NESTRO jest wysoka jakość montażu i serwisu.

W celu zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania wszystkich systemów odpylania oferujemy umowy serwisowe i 24 godzinny dostęp do HOTLINE.

Poprzez posiadanie od 2 lat w Polsce w pełni wyposażonych magazynów części zamiennych dla wszystkich produkowanych urządzeń , skróciliśmy do minimum niezbędny czas oczekiwania na dostawę i wymianę uszkodzonych podzespołów. Kilka grup serwisowych pozwala nam zagwarantować szybkie przybycie do klienta naszego zespołu serwisowego, gdy konieczne jest skorzystanie z usług serwisu.

Po podpisaniu umowy serwisowej i umowy na przeglądy, zajmujemy się wszystkimi czynnościami profilaktycznego utrzymania ruchu maszyn produkcyjnych i urządzeń odpylających naszej marki. Przeglądy systemów odpylania ale również konserwacje, kontrole i dostosowanie trybów pracy; oczyszczanie, smarowanie, regulacje oraz pozostałe czynności w celu zmniejszenia bądź uniknięcia objawów zużycia.

Serwis

Zdzisław Piecuch

Kierownik działu Serwisu

tel. (+48) 698 334 135 mail: z.piecuch@nestro.pl

Montaż

Marcin Skowronek

Kierownik działu Montażu

tel. (+48) 600 254 720 mail: m.skowronek@nestro.pl

Zapraszamy również do kontaktowania się z nami na nasz ogólny email

serwis@nestro.pl

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek

7:30 - 12:00

12:30 - 16:00

Umowa serwisowa

W przypadku posiadania umowy serwisowej, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonami, również poza godzinami pracy: 16.30-20.00. W tym przypadku prosimy przygotować Państwa numer klienta lub numer umowy serwisowej i wybrać jeden z podanych powyżej numerów telefonów.